Trabzon Gezimiz Yol Halleri

1200km yolu gecelerde kalacağımız ve işte bir iki de kaldığımız şehre dair bişey görelim minvalinda böldüm. Giderken son artık evi görmeme 20 30 km kala araba tamam dedi yağ soğutucusu pes dedi 
Yani olur öyle şeyler değil mi yol hali bu arabayı orda bırakıp taksiyle çıktık eve napcaz kahır mı olak yolda oturup ağlayak mı yani :) elde olmayan durumlar bunlar takılıp kalmamak lazım çaresi var deyip devam ettik elbette yola








nerdeyse her molada copilot um soğum çay ben de bir çeşit kahve içtim , bu soğuk kahveleri pek sevmesem de işte oluyor öyle bazen 





burası çok çok tatlı bir dinlenme tesisi idi deniz kenarında aile işletmesi hem uygun fiyat hem tertemiz bir mekandı çok sevdim Ordudan yolu geçen uğrasın derim 



deniz kabuğu ya da güzel şekilli taş toplamıyor oğlum 
benimki denizin örseleyip perdahladığı cam parçalarını seviyor hani imkanı olsa evde damperleyip camları o hale getirip biriktirir :)


Dönüş yolunda lastiğimiz de patladı e yol macerası elbet olmassa olmaz ama maceranın üzerine gerilim efekt leri ekleyen ve 2 ay önce hem jantları hem de lastikleri sıfır aldığım lastikçim sana dualarımı yolluyorum .
adam lastikleri değişirken bijonları da değiştim abla benden olsun onlar da diyeren indirim falan bişey yapmamıştı fiyatta ben de neyse tamam öyle ise oluru kabul dedim fiyata 
yolda lastik patlayınca herşeyi hazırladım emniyet üçgenini koydum stepneyi anahtarı krikoyu çıkardım değişicem lastiği ne olsa beğenirsiniz.anahtarımın çapı tutmuyor neymiş bu yeni takarken 19 luk takmış benim orjinalle 21 lik olduğundan tabi arabadaki anahtar tutmadı bijonları
google dan en yakın alstikçiyi bulup çağırdım gelmsi yarım saati buldu zira dağın başındayım 
dur lastikçiye attığım konum var 


lastikçi uygun anahtarla denediği halde açamadı uzun zaman denedikten sonra abla arabayı çekmemiz lazım dedi çekici çağırdık 40km kırıkkaleye çekiciyle gittikten sonra ne oldu dersiniz lastikçide de açamadılar :) sinirimden gülmeye başladım artık havalı tabanca ile dener yok anahtara demir boru takar biri balyozla vurur en son dedim abi ben daha bursaya gideceğim arabanın yarısını burda düşürmeyeyim 
neyse bi saat de onlar uğraştıktan sonra lastik değişildi şükür düştük tekrar yollara :)
Yol halleri bu tip aksaklıklar yaşamadan yol hali mi olur oğlumla bana da tecrübe oldu artık napcan :)
dönünce soluğu lastikçide aldım sök bakayım şu diğer 3 lastiği dedim sökemedi 
dedim sen bunları neyle takmıştın insan evladı açamasın diye mi taktın hiç mi düşünmedim patlayınca değiştirilecek bunlar. İşini mabadının kenarıyla yapan insanlardan nefret ediyorum demiş miydim ? Neyse geçti gitti ... bunlar heeep tecrübe 

annemin tesbiti nazar nazar oldu 
ama yani gerçekten nazar edecek bana kadar düştü mü bu insanlar yahu şurda üç kuruş huzur biriktirme çabamız bu kadar batmamalı sanki..
neyse sağ salim gittik geldik blog dostlarım şimdi önümüzdeki maçlara bakma zamanı 

 

Yorumlar

  1. Selam büyük şansızlık olmuş. Arabanın lastiğinin patlaması. Bijonlar her halimiz alaturka. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abeslikleri bulma gücüm gerçekten çok yüksek

      Sil
  2. Geçen ay dayımın torunlarının arabasını ezen (evet bildiğin tüm arabayı ezmiş, iki kardeşten biri kurtulabildi sadece) otobüsten beri yollar içimi korkutuyor. Olan lastiklere ,yapamfalan olsun. Ama öte yandan da harbi yani, naptın adam bunlar hiç mi çıkmayacak oradan ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yolda hakikaten hiç zorlanmadım çok şükür trakyaya gittiğimiz otoban gibi kaymak değildi yollar asla ama kalabalık ve sıkıntılı gelmedi bana, yine de bir kaç kere üzerine yalpayanı şeritte arabasını tutamayanı da vardı hep tetikte olman gerekiyor dolayısıyla ama sanırım bu sürece ihtiyacım vardı , allah kaza bela vermesin acısı zor

      Sil
  3. oy aksiyon sizleri seviyooo :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar