BLOGLARI CANLANDIRMA PROJESİ 2023

 




Açıklamayı Deeptone   dan aynen kopyaladım :)


BCP etkinliğimiz üçüncü yılına girdi. 2021'de katılan sayısı 20 gibiydi, 2022'de sayı düştü ama yine de heyecanla keyifle sürdü.

Çok faydalı bir etkinlik bu. Her ay belirli bir temada kitap okumak, belgesel, anime, film, dizi, şov izlemek buna benzer kültürel aktivitelerde bulunmak çok iyi geldi. Disiplin sağlıyor, ayrıca da ilgilenmediğimiz temalarda da okumamızı sağlıyor. Bloglarda yaptığımız belki de en yararlı etkinlik oldu bu.

24 ay boyunca sevgili Okurix ve ben tüm aylarda katıldık etkinliğe. Bizden sonra da sevgili Bez Cadıları ve Sessiz Gemi en çok katılanlar oldu. Bunun dışında çok arkadaşımız katıldı, katılanlar değişti arada bir.

2023'te isteyen herkes katılabilir. Aylık temaları da belirledik. Temalar aşağıda.

Ocak ayı teması yani, gerçeğe dayanan olaylar ve biyografi.

Etkinlik için ayrıntılı bilgi sevgili Okurix'in blogunda;

https://okurixx.blogspot.com/2023/01/bloglar-canlandrma-projesi-2023.html


ben ocak ayı kitabını okudum sanıyorum ki :)


etkinlik kuralları ve katılım için okurix i muhakkak ziyaret edin derim  bir hareket bir şey olsun bakalım :)







Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar