Ocak 5 - Saç

 


Kış ayazında bile gülümseyen bir gül :) İnsanı mutlu etmesin de ne etsin :)
ve o gülü görebilecek ruh haline sahip olduğum için de şükürler olsun 


Oğlum küçüklüğünden beri bazı konularda huylu idi bunlardan biri de saç kesimi.Ne berberler denedik ne alengirli oyuncaklı çocuk berberleri adı altında yerleri denedik 
yok olmadı evde makas ile gıdım gıdım kestim çoğunlukla 
ilk zamanlar da çocuk besleme gibi dolaştı çünkü saç kesmekten hiç anlamam :P 
Zamanla ustalaştım ama devam ettirmek istemediğim bir kariyerdi doğrusu :)
İlk okula başlayınca bir kaç ay sonra babasının berberini yeniden denediler makine kullandırdı çok şükür ve berber abimiz de sağolsun hoşsohbet davranıp çocuğun gönlünü bağladı .
Uzun aralıklarla da olsa artık berberde saçını kestirir oldu ve ben de o sürede hemen yakında oturup kahvemi içip kitap okuyabildim.
Eskinin krizlerini düşünüyorum de yalnızca saç ana başlığı çevresindekileri Allahım çok şükür zaman içinde ne güzel çözülüyor saçımızı başımızı yolduğumuz mevzular :)

Bugün de Şükrettik :)

Yorumlar

  1. Allah sevdiklerine gösterirmiş gülü ama tam olarak böyle olduğuna inanmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz güzeli gördük gerisini Allah bilir artık

      Sil
  2. Yetişkin olunva duruyor, şöyle dur diyon duruyor hele makine kullanamayıp makas ve tarak ile yok bacım her işi ehli icra etsin 🙈

    YanıtlaSil
  3. Ne günler geçti 🙃🤗

    YanıtlaSil
  4. hadi geçmiş olsun yani bundan sonra rahatsın :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.
    Kış mevsiminde bile çiçeğini açan bir gül ağacı ile tanışalı çok zaman olmadı. Aslında ben o gül ağacını çok önceden tanırmışım ama, hiç kışın beraber olmadığımız için o özelliğini bilmiyordum. Ne zaman ki, kışın yeni yerleştiğimiz site bahçesinde hala gül açan gül ağacını gördüm, o zaman anladım.

    Erkek çocuklar genellikle berbere pek gitmek istemezler. Bunu hepimiz yaşadık. Ancak, bizlerin zamanında öyle her iş çocukların isteğine göre olmazdı, naz yapamazdık, cebri uygulanırdı. Korkumuzdan sesimiz soluğumuz çıkmazdı. Hala berbere pek gitmek istemem. Berbere gitmemek için pandemi dönemi de bir fırsat oldu ve eşimle birlikte saç kesme makinesiyle 3 numara kestik saçımızı.

    Aslında erkek çocukların berbere gitmek istememe nedeninin altında yatan neden neydi bilmek isterdim. Ben de aynı şeyleri yaşadım ama, sebebi neydi bir anlam veremiyordum. Çocuk psikologlarının bu konuya bilimsel yönden bir açıklamaları vardır muhakkak.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cebri uygulamalarda çok sınırlıyız 🙈 günümüz bediadrik yaklaşımları ve her çocuğun özel durumları buna engel oluyor ha tabii ki yine zorla yapılabilir fakat biz tercih etmiyoruz 🙃 arada şakasını yapıyorum oğluma dayak diye bişey varmış cennetten çıkmış çok faydalıymış deneyelim mi diyoeum şebek gülüyor 🙈şakası bir yana bazı çocuklar belli konularda daha hassas günümüzde, bizler sus tamam sustum, dur tamam durdum nesliyiz şu anki nesil neden? Nesli her konuda neden neden neden

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar