Ocak 3 - kira terörü

 Kira terörü bana da uğradı 🙃

Eee insanlarda bu açgözlülük varken bir yerde karşılaşacaktık kendisi ile... 

Ofis atölyemde 2. Yılım önceki bina toprak kayması sebebiyle yıkım kararı çıkınca mecbur buraya gelmiştim, 

Neyse avukatımla görüştüm bişeyler olacak ama huzursuz bir vuruş güne zamana

Böyle durumlar çok yoruyor beni hevesimi kaçırtıyor

Halbuki ben eve gidip dün oğlana yeni pijama takımı dikecektim tüm hevesim yıkıldı 

Ama hepsi de kaybolmamış olacak ki eşim oynanmıyorken tozlanmasın makine ne yapabiliriz dediği oyun konsoluna kılıf dikebildim 🤗



Bakalım oynatacak mı ilk kez bloğa doğrudan video yüklüyorum 🙃


Sevgiyle huzurla devam hayata 🤗


Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Her türlü terörizme şiddetle karşıyım. Hatta terörizme, terörle karşılık verecek kadar karşıyım. Anladığım kadarıyla işyerinizin kirası ile ilgili kira terörüyle karşılaşmışsınız. Ayağınızı direyin ve asla taviz vermeyin, inceldiği yerden kopsun. Her iki yazımdan birinde işte böyle hayatın gerçeklerine ben yer vermeyim de kim yer versin? Yazıklar olsun, bizleri bu durumlara düşürenlere, Allah onları kahretsin!

    Hele de fırsatçı gayrimenkul sahiplerine Allah merhamet, vicdan, ahlak ve adalet ihsan etsin. Şu üç günlük dünyada nereye ne götürecekler anlamıyorum. Mal sahibi olan (affedersiniz) pezevenk, aç açıkta mı yani? Onların gözünü Allah toprakla doyursun.

    Her yeni yılın girişinde ben de böyle sizin gibi hemen tatsız bir durumla karşılaşırım. Daha bu yeni yılın ilk ayının üçüncü günü yani, biraz daha sabredemez miydi? Hemen üçüncü günü insanın ağzının tadını bozuyor.

    Ne desem kar etmeyecek ve gerçekleri değiştiremeyeceğimi de biliyorum ancak, insan böyle haksızlıklar karşısında dayanamıyor, kendine hakim olamıyor.

    Videonuzun çalıştığını söyleyebilirim. Ancak, süreyi birazcık daha uzatabilirdiniz, çok kısa olmuş. Elinize, emeğinize sağlık güzel bir kılıf olmuş. Eşinizde güle güle iyi günlerde kullansın.

    Hayatı yenecek kadar güçlü, hayattan beklentilerini alacak kadar umutlu ve umudunu yitirmeyecek kadar inançlı; mutlu ve sevgi dolu günleriniz olsun.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Toplum olarak çok fırsatçıyız.

    YanıtlaSil
  3. Fikirlerinize aynen katılıyorum kendi adıma sadece şunu ekleyebilirim ki haksızlık başkasına yapışdığında sesim daha yüksek çıkıyor ama söz konusu haksızlığın ibresi bana döndüğünde tepki vermem daha uzun sürüyor 🙈

    YanıtlaSil
  4. Nasıl işse ev sahibi tarafında da kiracı tarafında da ,olan hep biz iyilere oluyor.

    Vidoyu göremedim ama bazen bende de öyle oluyor bir görüp bir göremiyorum. Neden çözemedim, sonra gelip yine bakarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ig de görmüşsündür 🙃

      Sil
    2. Orada gördüm canım, ben burada açılıp açılmadığına bakmıştım :D

      Sil
  5. video gayet başarılı izleyebildim..

    kira terörüne bizde maruz kaldık hemde yıllar önce bu beş senelik durum kanunu varya o çıktığındaki ilk zedelerdeniz :) çıktığımız eve sonradan neredeyse bir buçuk yıllık kira daha ödedik..

    kanunlar eskiden hep kiracıyı korur idi şimdi tersine döndü.. ama iyi olmadı.. en azından kötü kiracıyı bi mahkeme kararı ile atabilmek için çareler vardı ama şimdi gemi azıya alan ev sahiplerini durdurabilmek için bir yol yok gibi.. her ne kadar kanuni oran da belirlenmiş olsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen valla haklısın insan açgözlülüğünü engellemek için bir kanun yok gibi

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar