Ocak 21 - Karne

Karne heyecanı güzel şey


Karneyi alınca sinemaya gidelim dedik, en yakın avm ye gidelim bir de trafik derdimiz olmasın desek de avm kalabalığı canımıza yetti. 
Hiç özlemiyorum avm leri vallahi. 



Asya Mira kızımızın isim tablosu tamam bugün de sahibine teslim ettim umarım kızçemiz de çok sever. 


Bu sömestr Erkut a bişeyler dikeceğiz, mont kadar büyük bir hedefe profesyonel bilgisi olan ablam olmasa asla cesaret etmezdim 🙃 bakalım nasıl olacak 🤗


Sinemadan küçük bir not paylaşacağım, bir grup çocuğu anneleri yalnız yoktu salona bir sıraya oturttu tembihledi gitti, bir süre sonra bağır çağır konuşmalar aralarında hırlaşmalar falan bir kaç kere uyardım en son artık dayanamadım kalktım epey sesli bağırdım kendimden utandım ama salonda epey kişi vardı, çıkışta ailelerini göremedim, gerçi görsem de eminim ki üste çıkmaya çalışacak çocuklarıyla aynı karakterde edepsiz kişileri muhatap olarak görecektim. Hiç canım çekmedi oğlumlakeyifle bir gün geçirmek istemiştim. 

Toplama çıkarmadan önce toplumsal kurallara biraz daha özen gösterilmeli 
Sonumuz hayrolsun ne diyim 

 

Yorumlar

  1. Karnenizi kutlarım, iyi tatiller. Bu ara her yer çocuklu ailelerle dolu:) havalar da güzel n'apsınlar. Yalnız bizde dün pastanede oturamadık çocuklar aman aman nasıl bir patırtı gürültü, yerlerde sürünmeler falan:) Üstelik anneler de bir masada sohbetteydi. Bazı kurallar öğretilmeli bence de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplum içinde nasıl davranılacağı, önemli bir sorun bence de

      Sil
  2. karne maşallah :) sinemaya gitmek servet yaa :)

    YanıtlaSil
  3. Farkında olmadan alışılagelmiş davranışlar çok da rahatsız edici lakap takmak da zorbalık çok zor ilerliyor bizim toplumsal gelişim ve farkındalığımız

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    "Karne" başlıklı yazınızı okudum. Karne heyecanınızı anlıyorum. Asya Mira'ya yaptığınız isim tablosunu gördüm. Gerçekten çok güzel olmuş. Emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim. Erkut'a dikeceğiniz mont için paylaştığınız kalıp model çizimini görünce, 1971-1795 yılları arasında Almanya'da Runken isminde bir tekstil firmasında çalıştığım günler aklıma geldi. 20-30 metre uzunluğunda 150 kat döşenen kumaşın en üstüne bu model kalıp serilir daha sonra Japon makasları ile kalıba göre kesimlerini yapardık.

    Sinemada bir grup öğrencinin yaptıkları taşkınlığı kibarca uyarmanıza rağmen, taşkınlığa devam etmiş olmalarını yadırgamadım. İyi ki, başka türlü size karşı gelip, daha çok terbiyesizleşmemişler. Daha sonra yüksek sesle bu edepsiz çocuklara bağırmanızın bile fayda etmediğini sanıyorum. İyi ki de aileleri ile karşılaşmamışsınız. Sizin de dediğiniz gibi aileleri çocuklarından daha yavuz çıkıp, sizi mutlaka sustururlardı.

    Toplumsal kurallara kimsenin uymaya niyeti yok. Kurallara uyan insan sayısı her geçen gün azalmaktadır. Çocuklarımız önce aile, sonra çevre ve okuldan, toplumsal kurallar ve uygulaması konusunda yeterince eğitilmelidirler.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum umarım bu yönde çalışmalar artar

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar