Ocak - 14 -


Sabah trafiğinde, adım adım zar zor ilerlerken hala makasa girmeye çalışan kiralık şirket araçlarına bişey dememe çabam 😜


Bugün bir ara beş dakka hiç planlarımda yokken tahtalıköyü ziyaret ettik. 
Ağaçta bir kaç muşmula kalmış ama nasıl lezzetlenmişler, ayaküstü 20den fazla yemişimdir 🙈


Şu sarı çiçek nasıl mutlu bakıyordu bana göz kırpışını siz de görün istedim 🤗


Mahallemizin galbi yine aynı 🥰


Bir çocuğun rengarenk hayalleri fikrinden ilham alıp bir kız çocuğuna isim tablosu yapıyorum umarım ebeveynleri beğenir 💛



Lodos bursayı esir almış gibi seyir halinde aracı sallıyor o kadar güçlü, akşamüstü ve sabah bu kızıllık gökyüzünün en sevdiğim hallerinden yine de 🤗

Akşam Oğlanla kendi sticker ımızı yapma denemesinde bulunduk. Acemilik için pek de fena olmadılar 



Pokemon yeni seri çıkmış onu izliyoruz her gün bir kaç bölüm 🤗Aramızda kalsın ben de çok seviyorum çizgifilm seyretmeyi 






Fena olmadı sanki aktivitemiz beraber el becerisel bişeyler daha çok yapmalıyız oğlan büyüdükçe azalıyor bu tip aktivitelerimiz ama her sefer kendine has keyifle sürüyor 🥰  
 

Yorumlar

  1. Ben de inanılmaz gıcık oluyorum o şerit gaspçılarına yahu!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araç kameram çalışmıyordu ama bugün bir haberde araç kamerası ile kaydedilen drift e ceza kesildiğini gördüm yani fahri müfettiş olmaya gerek kalmadan, çok mantıklı geldi düzelttireyim kamerayı, twitter dan adalet aramaya devam

      Sil
  2. Merhabalar.
    Sabah trafiği büyük şehirlerde hep aynı oluyor demek ki. Geçenlerde ben de bir hafta kadar bir villanın çatı yapımında çırak olarak çalışmaya gitmiştim. Sabahın köründe namazdan sonra yola çıkıyorduk, yollarımız çok geniş ve çok şeritli olmasına rağmen, sizin dediğiniz gibi çok ağır seyrediyorduk. Yakıt bu kadar pahalı olmasına rağmen, insanlar hala özel arabaları ile işe gitmeye çalışıyorlar. Diğer toplu ulaşım araçlarını kullanmak istememelrinde de haklılar. Çünkü, sabahın köründe toplu taşıma araçlarını da gördük.

    Trafikte gayet sakin olun ve kendinizi trafikte yapılan haksızlıklara karşı hiç kaptırmayın. Çünkü, insanların saygısı, hoşgörüsü ve nezaketi hiç kalmamış. Eline sopayı, bıçağı, tabancayı alan hemen karşı tarafa çatmaya hazır birer el bombası olmuşlar.

    Tahtalıköyün içinde muşmula gibi meyve ağaçları da oluyor mu? Aslında tahtalıköylerde sadece selvi çamların olması gerekir. Ama maalesef benim memleketimdeki mezarlıklara, rahmetli kayısıyı severdi diye meyve ağacı diken kendini bilmezler çok. Mezarlıklara kesinlikle meyve ağacı dikilmez. Hatta selvi ya da servi çam dediğimizin dışında diğer çam ağaçları, akasyalar bile dikilmemeli. Bazı çamlar var, altındaki mezar taşlarına akıttıkları şirelerle mezarları berbat ediyorlar. Hele de dökülen iğne yapraklar...

    Sarı çiçekle yaptığınız sohbetiniz de güzeldi. Bir başkasının asla dikkatini bile çekmezdi o sarı çiçek. Yaptığınız isim tablosunu pek anlayamadım, ancak tamamı bitince belki bir fikir edinebilirim. Oğlunuzla birlikte yaptığınız çalışmalar da çok güzel. İnsanın çocuklarına zaman ayırıp, onlarla böyle birlikte olmaları çocuğunuzun gelişimine çok yararı olacaktır. Sizi tebrik ederim. Ben ne anneler biliyorum ama, burada kimseyi kesmek istemem.

    Keyifli ve güzel bir paylaşımdı. Kaleminize, emeğinize, gönlünüze ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trafikte eakiden hırlaşıyordum 🙈 artık kimseye bulaşmıyorum dediğiniz gibi insanlar hem suçlu hem de patlayacak yer arayan serseri mayın gibiler
      Tahtalıköy bursada bir köy adı, akrabamız yaşıyor orda, o tarafta işe gitmiştim bugün uğradım temiz hava almaya 🤗 normal bir köy 🤗

      Sil
    2. Bu arada yorumlatınızı okumak aşırı keyifli, zahmetiniz için ayrıca teşekkür ederim benim yazdığımdan bile çok yazmışsınız teşekkür etmeyi borç bildim, varolun

      Sil
    3. Merhabalar.
      Tahtalıköy'ü yanlış anlamışım. Hani mecazi olarak mezarlık yerine tahtalıköy lafzını kullanırız ya, ben o anlamda bir lafız olarak algılamıştım. Meğerse bir köyün ismiymiş. Aslında köyün adını değiştirseler iyi olur. Çünkü tahtalıköy, mezarlığı çağrıştırıyor.
      Selamlar.

      Sil
    4. bursada bu köye ilk gittiğimde ben de çok yadırgamıştım alıştım sanırım , bir de koooca mezarlıkları var kimse ismi de yadırgamıyor tahtalı köy demiyorlar sadece tahtalı deyip geçiyorlar belki ondan :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar