Ocak 12 - little little right in to the middle


Bu gingho yaprağı kıyıda kalmış az gün yüzü görsün dedim, küçük ürünleri bi gözden geçiriyorum yeni projeler var aklımda inşallah bişeyler yapalım


Uludağ a kar düşünce hızır misali sarıldığımız şişe 🙃


Bu ipleri bir ara teker teker toplamıştım. 
Ne olur uyumlu olurlar mı hiç bilemeden katıştırıp örüyorum gece renkler anka kuşunun alevleri gibi düştü hayalime bakalım sonuç nasıl olacak. Beğenmezsek anama yollarız paspas örer 🙃
Felsefe net 🙈



  
Siyah beyaz kareli bere bitti ama yola çıkamadı, kargoya yolum hiç düşmedi bugün bir iki kare fotoğraf çekineyim dedim bari

Ulucamii arkada, hanlar bölgesinde inşaat çalışmaları devam ediyor hala inşallah güzel bir sonuca erişir bugün trafik felaketti. Bursanın belkemişi olan timurtaşpaşa otobüs durakları da kullanım dışı bırakılmış geçici süre diyorlar ama trafik kilit
 

 

Yorumlar

  1. Merhabalar.
    İnsanın elinden bir şeyler geliyor olması, bir şeyler yapabilmesi ve yaşamına böyle uğraşları dahil ediyor olması ve hepsinden en önemlisi, bunlardan zevk alıyor olması ve heyecan duyması çok güzel. Bu uğraşlar, insanın hayatta ben de varım anlamında olup, varlığını hem kendisinin, hem de başkalarının hissetmesi anlamına da gelmektedir.

    Bereniz çok güzel ve şık bir bere olmuş. Elinize, emeğinize sağlıklar olsun. Herhalde bu bere, bir kargo yolculuğuna çıkacak.
    Bu bereyi kullanacak olan mutlaka sizin yüreğinizin sıcaklığını da hissedecektir. Çünkü örgünün ilmekleri arasına serpitirdiğiniz sevgi düğümleri, tıpkı bir şairin satır aralarına bezediği anlamlı ve duygu yüklü kelimeler gibidir.
    İnşAllah sürç-ü lisan etmemiş ve yazdığım yorum amacını aşmamıştır.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, o kadar dolu yorum yapıyorsunuz ki insan ayırdığınız vakte hayran kalıyor 🙏 ellerimizin boş durmaması gerektiğini babannemizden öğrenen nesildeniz, birşey izliyorsan elde örgü olacak illa veya işleme bişey öyle boş oturmak yok. Zamanla stres atma yöntemim oldu bu hobiler. O kadar ördümki dolaplarda yer yok ben de sevebilecek dostlara yollamayı alışkanlık edindim küçük bir mutluluk benden hatıra sevgimden nişane misali 🙏

      Sil
  2. gingho bakayım neymiş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar