Ocak 2 - 2022 kitap özet

 


Bu listede olmayan çocuk kitapları var aslında onları da saymalıyım bu yıl onlara da başlık açayım 🤗

Halil cibran kitaplarını da yaxmamışım mesela tekrar tekrar okuyorum diye sayılmasınlar mı ki ☺️

Yeni yıla girerken mesela bu cümle dikkatimi çekti, her okduğumda farklı renk bir kalem olur elimde her defasında farklı algı ile okuyormjşum kitabı


Yeni yılın ilk kahvesini böyle içtim, 
Ateş yakma hevesimizi ki oğlumda da var bu heves mum yakarak gideriyoruz ya da tütsü 
Adaçayı, defne gibi yaprakları yakıyoruz bir de


Sabah şehre çöken sise çok şaşırdım ilk kez böyle gördüm çarşamba mahallesi semalarını tuhaftı


Pembe çiçeğim yeni yıla daha pembe girmiş


Ve yılın yeni başlanan ilk kitabı 🤗
Liste yapmayacağım okunmamış onc akitabım var onlara bakacağım. Mesela grange kitaplarında okumadıklarımı bir kaç yıl evvel almıştım ama okumaya başlayınca sayfanın arkasındaki yazılar görünüyo deyip atmışım ofiste dolaba
Geçen kitap fiyatlarını görünce bu yaptığım şımarıklığı sürdürmeyeyim dedüm yani tahammül edilebilir bir durum ince sayfa kullanımı 🙈 29 lira arkasındaki fiyat muhtemelen daha da indirimli almışım prime a ama şu an kitap 100 olmuş eşşek şakası gibi kitap fiyatları yahu. 

Bullet journal için 2023 e yeni bir kitaplık tipi çizmek istiyorum var mı önerebileceğiniz ilham alabileceğim sayfalar... 



Yorumlar

  1. Grange sever biri olarak keyifli okumalar diliyorum. Bende bu sene mermer adamı okuyacağım. Bullet journal için pinterest muhteşem güzellikler sunuyor.
    İyi yıllar

    YanıtlaSil
  2. çocuk kitapları da kitap sonuçta tabisi listeye al bence.. ve de ikinci kez okuduklarını da.. bence en çok onlar yazılmalı listeye .. sanki daha bi anlamlı oluyor ikinci kez okunan kitaplar..

    çiçeklerine maşallah..

    sis bulutu istanbulda da öyleydi.. şehir görünmüyor gibiydi.. boğaz sis bulutları ile kaplanmıştı sanki yayladan aşağıya bakar gibi hissettim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi sise yukardan bakma durumu bana memlekette hissettiriyor 🤗

      Sil
  3. Ben de bu sene elimdekilere odaklanacağım. Tekrar okumak istediğim bir sürü kitabım da var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ama insan bazen bazı kitaplarla tekrar görüşmek istiyor 🤗

      Sil
  4. Çamlıca kitap ın bazı serilerini o kadar çok okumuştuk ki oğlumla güzeller gerçekten

    YanıtlaSil
  5. grange ın son yıllardaki kitapları iyi değil :) ilk kitapları iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk okuduklarımdaki sürükleyicilik gizem gerilim yok

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar