Ocak 23 - sömestr planları


Sömestr da 5 tane kitap okuyacaksın tamam mı tamam dedi bakalım biraz da gazımla olacak mı bu iş 🙃


Rengarenk bişey başladım ama yine sayısız plansız başladığımdan muhtemelen istediğim gibi bişey çıkmayacak 🤣




Can sıkıntısına örmek iyi arada lego şarkı dans film arada örgülü bir pazardı
Temizliği çamaşırı hiç bahsetmeyeceğim 🙈hayat hep örgüymüş gibi davranmaya devam



Trt de yiyeceğin serüveni diye bi belgesel var yine izlemeye başladık baştan ve tabii ki fındık bölümünde canımız fındık ekmek bölümünde de ekmek çekiyor 😁


Erkuta sömestr da bişeyler dikeceğiz bahsettim belki, yan malzemeleri almak için Bursanın ünlü tuhafiyesine geldik tabii ki oğlan en çok parıltılı taşları sevdi 



Gülten ablamla bir süredir eski kot pantolonlarımızı biriktiriyorduk, o parçalardan kendine böyle bir ceket dikmiş bayıldım daha işlemeleri olacak ama bişeyi çöpe atmak kolaylığına kaçmadan emek katarak ömrünü uzatmak çok hoşuma gidiyor benim de




Bu da çanta dönüşümü... 



 Makası vurduk Bismillah 🤗 

Haftanız güzel geçsin 🤗

Yorumlar

  1. Tatilde buralara gelme planı yok muuu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa çok istiyodum ama beki bahar ara tatiline

      Sil
  2. Selam Grange'ın yeni kitabı mı çıkmış. Araştırma konusu bu sefer bakalım ne? Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bir kaç yıl önce çıkar kitap üzerine 4 tane daha çıkardı galiba :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar