Ocak 10- Bişeyler yapmalı


Kitabı Gonca arkadaşım yollamıştı blog adresini bulup ekleyebilirsem ekleyeceğim (mobilde zorlanıyorum inşallah diyelim) 
İçeriği güzel ama 9 yaş çocuğu için bazı cinsellik içerikli bilimsel keşifler fazla
Erkuta kitapları önce ben okuduğumdan baktım ki tek başına kitabı al oku diyemeyeceğim ara ara çok ilginç olanları konuştuk çok eğlenceliydi bilimsel çuvallamalar özellikle. 

Şu sayfa hele, zamanında radyoaktif elementlerin takı olarak falan kullandığını görmüştüm ama bu daha ileri seviye. Şampuan reklamı diyor ki radyoaktif şampuanımızla yıkarsanız bir daha asla gri saçınız olmaz 🙈


Bu sabah biraz daha iyiydi çocuk okula kadar gittik ama sınıf kapısondan döndük balgam çok zorluyo 
Öğretmeniylw konuştum çıktık doktor beklerken ben hangi kitaba başlayacağıma karar verirken o da dün akşam okuduğumuz kitaptaki soruya çöz0m bulmaya çalıştı ve hala çözemedüm 
Gözden kaçırdığımız bir nokta var ama ne acaba

Soru yukarda 🙏farklı bir çift gözden zarar gelmez diyerek bırakıyorum soruyu




Bir haftadır fırıncı arkadaşa acıbadem kurabiyesi gelmedi halaa deyip sızlanıyordum. Kurabiye geldi ama benim oğlan hasta oldu bugüne buluşabildik anca 🤗


Böyle bişeye başladım aslınd abi sürü işim var ama her istek kendi kategorisinde ilerliyor 🙃



60 ilmekle alize megafil ipim geçen ördüğüm dev süveterden kalan ipler


Bu tablo bitmeli o yüzden haydi ban akolay gelsin 🤗

 

Yorumlar

  1. Ay dün gece yarım saat boğuştum o soruyla ben, litreler yanlış yazılmış olabilir mi acaba dedim. Bir de oğlanlar a sormalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı bir daha gözden geçireceğim ben d eçok uğraştım yaaaa yazık ama bizeee istediğim bir çocuk kitabı okumaktıı 🙃

      Sil
  2. jane eyre kitabını bende okuyacağım görünce dikkatimi çekti. Maşallah ne kadar beceriklisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamadığım yerde sorarım o zaman sana bazen ingilizce okuma çabam hikayenin önüne geçiyor

      Sil
  3. jane eyre hayranıyım arada bir okuyorum kitabı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ben de arada bir filmini de izlerim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar