Bazı Kitaplar




3 ayrı okuma grubuyla her ay farklı kitapları okuyup yorumluyoruz ,
Bu bir yandan keyifli oluyor bir yandan da okumak için birbirimizi şevke getiriyoruz 
bu da okuma oranımızı arttırıyor iyi bişey yani
ama sevmediğim kitapları da bitirmek için okuyorum yani sırf bitsin diye 
bu da beni rahatsız ediyor şu an bu kitabı okuyoruz elimde olursa belki sevme oranım artar dedim ama sevmedim bu kitabı da bundan öncekini de sevmemiştim
okuyun demek denk gelirseniz azcık ucundan tadına bakın severseniz alın 










Öykü,kişisel gelişim ruhani yolculuk gibi gibi şeyleri okumayı sevmiyorum artık eskiden belki çok okuduğum için ama 
artık katlanamıyorum bu kitaplardan bu kadar varken 
bu kadar afedersiniz hadsiz ve mal nerden peydah oluyor da çevremizdeler?
ben kurgu okumaya devam etmeliyim bence ... dünya zaten fazla gerçek kitaplarda kurgu iyidir :)

 

Yorumlar

  1. en çok okunan tür roman herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. distopik polisiye bence efsane hızlı ilerleyen kitaplar

      Sil
  2. Çok haklısın bende bu tür kitaplardan sıkılıyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar