Aralık 1




Fotoğrafı dün çektim soğuk havada güneş gibi idi bu çiçeklerin duruşu 


bere örmek  konusunu biraz abartmış olabiliri sanırım 
bu ilmek belirleyicileri geçenlerde yapıştım :)


oğlum da kendisine isteyince bir tane iyice seri üretime geçtim bu ressam beresi işinde


şu tepedeki şeyi birazcık uzun yapmışım ama oldu sanki :)




gece ateşi vardı oğlanın bugün götürmedim okula ama 6 da çalan alarm ile uyanan bünyen hatta alarmdan önce 
kalktım bir kahve koydum çalışayım sesszilikte dedim , 
evi beş dakika havalandırmak için pencereyi bir açtım ki tomurcuklar merhaba dediler bana 
Uludağ a kar düşünce açan bu tomurcukları çok seviyorum 

 

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun ressama Allah şifalar versin. Hülya

    YanıtlaSil
  2. Geçen postta aile eğitiminde bazı kitapların önerildiğini yazmışsın.nOnları da ayrıca bir liste yapıp yazsan. Ben de velilerime tavsiye ederim diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa tabii, filmler de var listede hatta çocuk ve ebeveyn ne kadar iletişimde anlayabilmek için karşılıklı doldurulan sorular falan dur onları düzenleyip bir yayın yapayım :) faydam olur belki

      Sil
    2. çok teşekkür ederim canım. ne güzel bir kursa gidiyorsun keşke her anne baba bir iki ay gidebilse. merakla bekliyorum film ve kitap önerilerini.

      Sil
  3. bere örerdim eskiden ama şimdi o kadar unutmuşum ki, tekrar denesem aynen bu şekilde örerim artık.senin örüş şeklin daha güzel ve zarif...kocamaaan sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim youtube dan öğrendim valla ben de, şiş örgüsü bileğimi zorluyo aslında ama şu ara deli sardım, ve bu tarz çok kolaymış ve duruşunu da sevdim

      Sil
  4. Sarı papatyalardan (ya da neyse isimleri ) annemin bahçesinde de var, kış ortası pırıl pırıl insana güneş gibi geliyor, çok güzel. Bere de harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanı öyle mutlu ediyor ki neşeyle parlıyor gibi 🤗

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar