Ör ör ör



oğlan yeni oyuncağı ile oynamak adına ödevlerini hızlı hızlı hallediyor 
bir süre bu hevesle ödevler kolay geçer


Aldığım ebeveyn eğitimi esnasında tavsiye dilen okunması gereken kitaplardan bulabilmek için şehir kütüphanemize uğradım ama bir çoğu ödünç alınamayacak bölümde olduğundan bir tek bunu bulabildim .
Kitap çok hoşuma gitti bazı şeyleri ne kadar doğru yaptığımı idrak ediyorum bu tip şeylerde insan yapılmayana çaba gösterdiğinizde aldığınız eleştiriler kendinizi sorgulamanıza sebep olabiliyor.
bunu yapmamam gerektiğini idrak ediyorum artık 
doğru bildiğimiz yoldan ilerlemeye devam 



kütüphanenin önündeki minik gülcüklerden bir tanesini yanıma almadan edemedim 
bunu yaptığım için vicdan azabı ve bana getirdiği mutlu gülümseme arasında bocalıyorum :)

gününüz güzel geçsin

 

Yorumlar

  1. merhaba kuzuumm... şöyle bir uğradım, sevgiler bırakıp kaçıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Güller toplanmak için olduğundan hiç vicdan azabı çekme. Dalın üzerinde kurursa yeni güller açamıyor, kopartılırsa yeniden filizleniyor :)

    YanıtlaSil
  3. play station ve örgü :) kitap bilgisi için tenk yuuu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar