Aralık 25 - Bir Yol Hikayesi


Eşimle küçük bir yol hikayesi yazıyoruz bugün
İçinde bolca kedi veee deniz var 🙃
Şu kedideki buyur abla ne vardı bakışına hasta oldum. 
Ben kısa değilim bakın ama bu kedinin çıkıp pufidik yer minderi muamelesi yaptığı dal bir ben kadar daha yukardaydı 😲
Hayata karşı şu umarsızlık ulaşmak istediğim bir seviye gibi 🙈


 


Kedi deyip geçmem asla 🥰


Yolcu koltuğunda olmanın en güzel tarafını paylaşıyorum sizinle

Tabii ki örgü örmek 🤩

Örgü örerken sohbete iştirak edebiliyorsunuz bu haaarika veee yola dikkat etmiyorsunuz ayağınız frene gitmiyooor bu daha da harika 🙈




Varış noktamızda bizi karşılayan şu pencere aklımı aldı diyebilirim 🤗

İnsan burada yaşlanmaz bakın

Ben ne zaman emekli olacağım da şömineli deniz kenarı bir evde huzurla oturacağım 😁

Bakın geleceğe erişmek için umutları hayalleri böyle böyle küçük köşe taşlarıyla inşa etmek gerek. 

Biri tutmazsa diğeri tutar bol bol hayal kurmak çok mühim ☺️


Şu çiçeğin kokusunu sizle paylaşabilsem keşke. Gözümü kapatıp koklamaya doyamadım 
Sonra hapşırıklarımı durdurmam epey sürse de kesinlikle değdi. 😁



O çiçeklerin ardından avuç dolusu lezzet büyüyor dallarda. 
Mis kokan çiçeklerin hayalleri gerçeğe dönüyor 🤗


Hayır bu yolda ördüğüm değil, bunu dün örmüştüm 😎


Güzel bol kedili denizli bir anı kattık deftere ☺️🤗😎🧿





Yorumlar

  1. İnşAllah en kısa zamanda emekli olur ve şömineli deniz kenarı bir evde eşiniz ve çocuklarınızla birlikte huzurla oturursunuz. Allah gönlünüze göre versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun, hayat kısa yalnozca çalışmak için gelmiş olamayız 🤗

      Sil
  2. ah bacım hayalin gerçek olsun da benimki olmasa da sana gelip denize baksam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birimizden birinin hayali gerçek olacak emiinim 🤗

      Sil
  3. mmm bakıyorum sahile Çanakkale ya da Bandırma değil.Bursa taraflarında mısınız. iyi gezmeler.

    YanıtlaSil
  4. aslan kedi :) yolda örgü örmek oooo :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar