aralık 23 - Haftaya Erken bitiriş

Gece oğlan çok öksürdü ateş yoktu ama ne uyuyabildi ne de uyuttu .zaten üç haftadır toparlayamadı bitmeyen sabah soğuklarında yola çıkışlar, bitmeyen salgınlar derken vücuda ne takviye etsek yetmiyor sanki ..
sabah kaldırmadım bir gün de gitmeyiversin dedim ne yapayım yani 
ben de dinlenmiş bir kaç işi toparlamış olurum dedim

bu pazar az dolaba bir göz attım ki ne görsem örüp örüp atmışım üst üste :D
dedim artık giyeceğim bunları 


Pazartesi : Mystical lantern crochet denen bir motifle ördüğüm süveterimi giydim .
Daha önce ebruli iple örmüştüm bu motifi öyle daha kolay oluyor ip kes sakla meşakkatli iş :)




Salı:Yıllar evvel alıp başka işlerde denediğim beceremeyip söktüğüm ipleri renkli iplerle karıştırıp 18 numara şişlerle haldır huldur ördüğüm kazağım 


Çarşamba: Blog kızkardeşlerimden sevgili ezginin tarifi ile ördüğüm altıgen motiflerden oluşan kazağım 


Perşembe : Motif etkinliğimizde ördüğümüz kar tanesi motifleri battaniye yapmayıp hırka olarak montelediğim icadım :)


haftaya da bu işe devam ederim belki :) hepsini giymeliyim değil mi ama hazır kış gelmiş :) sıcacık sıcacık mis mis



Sağlıkla kalın blog komşularım işler hoş değil sağlığı dik tutmalı 



 

Yorumlar

  1. Çok geçmiş olsun bizim çocuklarda hasta

    YanıtlaSil
  2. Evet ya o kadar emek vermişsin , giy çeşit çeşit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır daha da örcem giyeyim de boşa örüp duruyomuş gibi olmasın 🙈

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar