Aralık 11 Direniş

 Panik yok hastalığa direniş bu

Perşembeden cumartesiye 40.5  39.6 arası oynayan bir ateşle yarı bayık yattım. 

Boğazımın ağrısında yudumla su bile içemedim, nne bilmiyorum ama çok kötü bişey hiç biriniz olmayın. Ateş kuru böyle bişi yaşamamıştım hani ter at bişiciğin kalmaz ı da deneyemiyor insan 🙃

Bugün itibariyle ateş düştü şükür ve yemek yiyebiliyorum biraz bişiler yoğurt falan amaan olsun ne olursa razıyım 🤗 yarın doktora gidebileceğim inşallah bakalım ne yaşıyorum zira toparlayamadım boğazım şişti sanırım sorun bademciklerde çoxukluktan beri şişmemişti bunca dikkat boşa mı şimdi neden şiştiler ki acaba 😁 perşembeden beri yatıyorum hiçbişey yapmadan düşünebiliyor musunuuuz ben ne kadar çarpmış hastalık.

Yeni fotoğraf bile çekmemişim o yüzden eskilerden moral verici  bişey seçeyim hepimize 🤗




Yorumlar

  1. Geçmiş olsun efendim. Şikayetleriniz akut tonsillitiniz yoksa, covid-19 virüsünün sebep olduğu boğaz ağrısı ve yutkunma güçlüğünün işaretleridir. Çünkü ben akut tonsillit hastasıydım. Hemen hemen 20 yıldır hiç hastalanmıyordum. Ancak, bu yıl Temmuz ayında bir yakınımın bulaştırdığı covid-19 virüsünün değişik bir versiyonuydu beni aynen sizin gibi perişan etmişti ve testlerim de pozitif çıkmıştı.
    Efendim Covid-19 çok iyi kurgulanmış bir virüs, bulaştığı insanın en zayıf noktasını tespit ediyor ve oraya hucüm ediyor. Test yaptırabiliyorsanız yaptırın, büyük bir ihtimalle pozitif çıkacağını tahmin edebiliyorum.
    Çok geçmiş olsun diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bende de vardır bademcik problemi ama dediğiniz gibi ben de çoook uzun yıllardır hasta olmamıştım , test i çok uzak bir hastanede yapıyorlar oraya yalnızca test için gitmeyi gözüm yemedi koca şehirde bunun yapılmasının ardında art niyet arıyorum elimd eolmadan . aile hekimimize bu kanda yapılan bir test ise neden kanımız burada alınıp gönderilmiyor dedim ama adamcağızın da verecek cevabı sınırlı zira her yorum cezaya tabii artık belli konularda, anladığımız kadarıyla artık sürü bağışıklığını ya kazanacağız ya kazanacağız koca bir sürü olarak

      Sil
  2. geçmiş olsuuun bi geçmedi şu salgın.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun salgın var sanırım sizinki de ondan. İyi bakın kendinize dinlenmek lazım. Hülya

    YanıtlaSil
  4. Valla ben de aynı durumdaydım. 1 haftadır rapor vermişti doktor. şimdi bir çok şey geçti ama kuru öksürük kaldı. inşlalh gerçer gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçer inşallah çok yakında, bende henüz öksürük yok ama toparlayamadım bile

      Sil
  5. Kovid gibi gözüküyor ama meselâ Can covidi nezle gibi geçirdi ama sonradan bir grip oldu on gün süründü. Vücudumuz da ne yapacağını şaşırdı attık. E hadi hastalık, o kadar geçti geçti diyoruz, kime diyoruz , kışt kışt ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi geçmedi sanki sadece adını ağzımıza almıyoruz 🙈

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar