Aralık 21 yürümek iyi gelir

Sabah oğlanı okula bıraktım biraz yürüyeyim dedim, arkadaş aradı atölyedeyiz ipek kozasından broş yapıyoruz haydi gel kafan dağılır dedi. 
Daha önce ipek kozasına dokunmuşluğum var ama içindeki böceği hiç çıkarmamıştım, ne üzücü bişiy... 





Yüzü var sanki sana bakıyor ölmüş böcek

Çiçekleri yaprakları ve tomurcukları yaparak başladık



Sonra içlerine boncukları ayarladık


Herkes kendi rengiyle çiçekleri renklendirdi


Okuldan alma saati yaklaşınca yarım kaldı benim saç tokası evde tamamladım
Sonra gözüme çok beyaz göründü


Azıcık renk katayım derken elimin ayarı kaçınca 



Artık kiraz çiçekleri dolu bir saç tokam var 🤗
Bana iyi geldi 

Güzel dostlarım var iyi ki varlar 🤗

 

Yorumlar

  1. Elinize, emeğinize sağlık ipek kozasından yaparak tamamladığınız, çok beyaz kaldığı için renklendirdiğiniz saç tokanız çok güzel olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) birine hediye ederim muhtemelen :)

      Sil
  2. Ne güzel olmuş çiçeğin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar