Aralık 31

 Hasta olduğum zaman dışında neredeyse her gün yazdım aralık ayında, eften püften hobiden kitaptan, serzenişten huzurdan her telden çaldım söyledim..

Devam edebilir miyim yeni yılda bu azimle eder miyim bilmem ama çok keyifliydi blog a ilk girdiğim zamanları her akşam eve gelip şahsi bilgisayarımı açıp bloğa girdiğim günleri anımsadım. Belki bu temponun devamında daha çok komşu ziyaretine de azim bulurum neden olmasın değil mi yeni yıl yeni kararlar 🤗🤗


Yılın son günü bilim ve sanat ile donanmaya azimle gidiyoruz 🤗

Bugün bana en sevdiğim romantik kitap ve en sevdiğim filozof eşlik etsin istedim 🤗



Ben her köşeden minik bir kalp simgesinin göz kırpışını görmeye devam edeceğim 
Haydi bunu hep beraber yapalım, daha bugün yanından geçtiğim bir çınarın budanmış dalının enkesiti kalp şeklinde idi 🤗öyle idi 
görmeye devam 🤗




Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Her yıl umutla duvara astığım bir takvim yılının daha sonuna geldik. Bizlere, bu yılı böyle sağlıklı ve huzurlu tamamlamayı nasip eden Cenab-ı Hakk'a hamd-u senalar olsun.

    Bloglarımız tıpkı bir günlüğümüz gibidir zaten. Bazen bire bir günlüğümüzü yansıtırken, bazen de ilgimizi çeken iyi ya da kötü haberleri, olayları, yaşanmışlıkları duygu ve düşüncelerimizin nezdinde paylaştık.

    Yeni yılın tüm insanlığa sağlık, huzur, mutluluk, barış, sevgi, kardeşlik ve bol bereketler getirmesini diliyor, yeni yılınızı (ailenizle birlikte) ailece kutluyoruz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dualarınızı paylaşıyorum, umarım huzur sağlık hep yoldaşımız olsun

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar