Aralık 19- Filografisel işler

 


birkaç yakın fotoğraf ekleyeyim dedim . Uzun zamandır filografi çalışmalarının detaylarını buraya eklememişim .yukrıdaki fotoğrafta zeminde yaptığımız üç boyutlu boyamanın detayı görünebiliyor.


şablona uygun çizileri çaktıktan sonra astar sargıları başlıyor bu aşama üst örgü için bir ön hazırlık .


astar katı sarımını yaptıktan sonra parlak metal teller ile son örgüsünü tamamlıyorum 







epey vakit ve efor istiyor ama öğrendiğimden beridir severek yapıyorum ve bu sanatla ilgili farklı hayallerim de var geleceğe yönelik bakalım neler olur


henüz iş yarım ama ne üzerinde çalıştığımı göstereyim bittiğinde de bitmiş haliyle karşılaştırma şansınız olur böylece 

haftanız güzel geçsin 

Yorumlar

  1. Fliografi çalışmanız gerçekten çok güzel olmuş;elinize, emeğinize sağlık. Ancak söz konusu çalışmayı ilk defa sizin blog sayfanızda gördüm diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de birkaç yıl önce eğitimini aldığımda duymuştum, çok yaygın gibi ama biraz özel ilgi alanı olanlara belki de, sergiden sonra sadece özel siparişler ya da kendi çalışmak istediğim desenleri yapıyorum iyi gelen hobilerden

      Sil
  2. Çok ama çok zarif, ellerinize sağlık; muazzam bir emek <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar