Aralık 15 - pozitif detaya odaklanma


Bitmiş bir not defterinin kapağından kestim bu kedişi bol çiçekli böcekli ne güzel bakıyor insana değil mi ama
Her kitapla ayrı ayraç kullanmayı seviyorum 



Şöyle bir arkayı kontrol ederim dedim bu sarman kediler çok şebek yaaa

Yaka bel ve kol lastijlerini sona bıraktım çünkü ebruli ip azaldı devamı yok oraları sade beyaz yapacağım galiba


Bu sabah okula biraz mutsuz götürdüm, dün bir arkadaşı bizimkini kaldırım bir kızın üzerine atmış ordaki çantanın bişeyi batmış, 
Çemkiren anne moduyla değil de hani olay nasıl bir olay bu çocuk başka çocukları kaldırıp neden atıyor
Anne babası evde bu çocuğu duvarlara mı fırlatıyor 
Bir engeli mi var zihinsel nedir durum diye gittim. 
Çünkü kendi sınıf öğretmeni raporlu başka sınıflara dağıldı durum zaten zor bir de bu tip davranışlar zorluyor. 
Çıkışta oturdum bi çay poaça yapayım dedim her zamanki mekanda bu şebek geldi hak iddia etti lokmamda baktı ki pek yüz vermiyorum kuruldu kucağıma kazağımı emdi ben çayımı bitirene kadar 🤗lokmamı paylaştım ama sonra, başta paylaşınca çok cazgırıyorlar yahhhu 🙃

Atölyeyi dün çıkmadan az temizleyip toparlamıştım bugün mis gibi mekana girince bi enerjim yükseldi şükür

Güzel geçsin gününüz

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar