Aralık 14 Yıkılmadım Ayaktayım

 


Vücuda o kadar vitamin mineral nereye gidiyor yaaa nerde bu bağışıklık sistemim. 
Sanki tüm depoların dibini sıyırmışım gibi. 
Sabah bi kalktım boynum tutulmuş e çocuğu okula götürcem derken at kestanesi kremini bul açık bırakılmaz sandıktan yemeni çıkar derken ilginç hazırlıklar yaşıyorum 🙈



Okula bırakıp atölyeye geldim biraz daha büyümüş bu tomurcuklar haydi açın da gülelim pembe pembe azcık nazladım sevdim onları


Dün ıhlamurdan başka bişey içesim gelmedi buna kahve de dahil düşünebiliyor musunuz ama boğazım hala nanemolla ıhlamura devam bi süre. 


Bu benim kuruttuğum trabzon hurmalarından çok leziz kıvamdalar çikolata gibi, yani tam kurudukları evreyi de seviyorum ama bu evreleri bambaşka

Toparlayayım öteyi beriyi yıkılmadık ayaktayız 🤗

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun. Bir gün iyi bir gün halsiz. Ya da biraz önce mutfak toplandı. Buz dolabı temizlendi. Yorulmuşum uzandım. Yapılacak işler sıralanıyor özellikle sağlık ile ilgili erteleyip duruyorum. Bu yüzden huzursuzum. Yılbaşına kadar halletmem lazım yada en fazla önümüzdeki hafta. Yılılmıyoruz. Yavaşlıyor. Erteliyorum. Ne güzel yılbaşı çiçeği tomurcuk ta. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimizi ertelediğimiz kada şu dünyada kimseyi ertelemiyoruz, kendi adıma sevmediğim artık kendileri için tek tuşa dokunmak istemediğim insanların işini bile hallediyorum ama kendim adına bişey yapmıyorum.her şey hep sanki gözümün içine bakıyor hallet geç der gibi , öyle yetiştik değişmiyor genlere yapışmış alışkanlıklar kırmaya çalışıyorum ben daha önemliyim demeyi öğreniyorum bu yaştan sonra ve daha çoook yolum var

      Sil
  2. kıyamam acil şifalar diliyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim oluyor bişiler toparlıyoruz her şey geçici her durum bir şekilde geçip gidiyor

      Sil
  3. Adaçayı boğaz ağrısına iyi geliyor. Bir de Metehan 'ın boğazı çok kötüyken bir tek yaptığım çayın iyi geldiğini söylüyordu. Adaçayı, ıhlamur, zencefil, karanfil, limon. İçine varsa kestane balı yoksa normal bal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de böyle bir karışım kaynatıyorum içine rastgele bişeyler atıyormuş gibi yapıyorum Erkut sihirli iksiz pişirdiğime inanıyor 😁

      Sil
  4. Geçmiş olsun. Cenab-ı Allah'tan şifalar dilerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar