Aralık 17 - rutin işler



Dün Selçuklu şahininin kanadı üzerinde çalıştım biraz. 

Hatta size serzenişimi yazarken mola verdim o kadar. 

Tablo bitmek üzere verimli çalışabilirsem biter ama yapmam gereken başka tablolar var 🤗

Her işin bir zamanı var tabii

İyileşmek gerek 

Oyun oynamak ve gezmek gerek

Hava güzel sanki

Ya da hasta olalım diye güneş kış gözlerini belertip bakıyot bizlere

Her günümüze şükür ile devam ediyoruz zamanı ucundan yakalama çabamıza 




Bugün cumartesi tam gün bilsemdeyiz siyah kan kitabı nihayet bitti ben de birazdan veli eğitimine gireceğim

Farklı farkındalıkları farkedebilmek keyifli


Yorumlar

  1. Selçuklu şahin üzerinde yaptığınız çalışma ilgimi çekti. Bu tablo çalışmasına ne isim veriyoruz ve ne tür malzemeleri nasıl bir teknikle kullanıyorsunuz gerçekten merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sanatın adı filografi, ben ahşap boyama zemin üzerinde çalışmayı ayrı seviyorum, çivi ve metal teller kullanılıyor

      Sil
    2. Cevab-i yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar