Aralık 5 - Ebeveyn Eğitiminden Notlar 1

 El yordamıyla, çocuğu tanıyıp çocukla vakit geçirme ile geçen bir yolculuk bizimkisi.


Bu eğitimi sevdim oğluma rehberlik yolculuğumda neredeyim onu tartma şansım oluyor.


Eğitimde 4. Haftadayız 9 haftalık bir süreç planlanmış. 

Genel itibariyle güzel gidiyor arada drama interaktif etkinliklerle daha da keyifli. 

Öyle oturduğumuz yerden ekrana ya da hocaya bakıp esnemiyorsunuz. 


 film önerileri  


*Dahi (gifted)

*hayat güzeldir (la vita e bella) 

*babam ve oğlum

*ölü ozanlar derneği ( dead poats society) 

*Lorenzo nun yağı (lorenzo's oil) 

*koro (les choristes) 

*Cennetin çocukları (children of heaven) 

*Cuerdas 



Bazılarını eskiden izlemiştim ama oğlumdan sonra izlemek daha farklı yorumlamama sebep olacak diye düşünüyorum. 

Eğitim üstün zekalı bireylere ebeveyn olabilmek gibi bir tema taşıyor fakat bence her çocuk yetenekli. Bunu farkedecek ilk kale ebeveynler  🤗


Sevgiyle kalın kitaplar da yarına mevzu olsun 🤗



Şu an ne örüyorum 🤗




Ofiste beni karşılayan mutlu pembe tomurcuk


Koncadan kargo kutusuyla gelen çiçek dalım 🤗






Yorumlar

  1. Merhaba çocuk büyütmek yetiştirmek çok zor bir şeymiş bazen eşimle nerede yanlış yaptık diye sorguluyoruz onun iyiliği için diye yaptığınız şeyler pek de iyi olmuyormuş ama ana - baba olarak fark etmiyorsun. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de yolunu kendi bulabilip kendi yürüyebilsin diye uğraşıyoruz ama bakalım kısmwt

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar