Aralık 18 mutlu pazarlar olsun

 


Sevgili mavilale bloğu sahini arkadaşım yollamışbu kitabı yıl bitmeden okurum sanıyorum


Bu süveter bitmişti iplerini temizlicem diye örgü koltuğumun yanında bekliyordu 
Bugüne kısmetmiş 🤗


Pofidik kazağım bitti ☺️ çok sıcacınk bişey oldu


Örerken bu kadar seveceğim bi sonuca ereceğimi düşünmemiştim çünkü sayısız çalakaşık bir iş yaptım 🙃


Sayılarla o kadar uğraşınca sayısız işleri daha sever oldum 🤗

Mutlu pazarlarınız olsun

 bugün biraz toparlayınca kendimi çamaşır bulaşık mutfak arasında dağıttım dinlenmek lazım ☺️🤗

Yorumlar

  1. beraber okuyalım inşallah. ellerine sağlık örgülerin muhteşem olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa siz okumadınız mı o zaman beraber okuyalım :)

      Sil
  2. Aman, iyileştim diye yorma kendini, yavaş yavaş:) Kazak çok tatlı gözüküyor, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, havalar da tam zamanında soğudu

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar