Aşağıdan Yukarıdan Yolun Neresi

Geçen akşam motifetkinlik grubumuz haydi kabak örelim sezonu geldi dendi :) böyle bahaneler ile görüntülü konuşarak örmek çok keyifli oluyor tabii ki yan yana olmakla boy ölçüşemez ama yine de yanınızda hissettiğiniz o güzel kalpler mutluluk kaynağı 


ince iplerle bir türlü yıldızı barışamayan birisi olarak ben tabii ki kalın iple ördüm ve ortaya bu kocaman kabak çıkıverdi:)
herkesin yaptığı minnak kahve yanı lokum kıvamındayken benimki peluş ayı gibi :)
ama ana oğul seviyorum bu benim büyük örüp de sarılınası oyuncak ortaya çıkarma hallerimi :)


heh işte bunlar benim oğlanlar :)
ikisi bir arada bir cemiyete gidiyoruz 
tabii yolda iki delikanlıyı bulmuşum faydalanmaaz mıyım :)






Şu manzara çok güzel 
ya bırak sanki evinin manzarası çok farklıymış gibi bunu da güzel diye araya sıkıştırma demeyin :)
bu mekan bir başka güzel :) 
Bursaya yolunuz düşerse Hünkar Köşkünü hem gezin hem de bahçesinde bir çay içiverin 

Bir dönem Atatürk ün de konut olarak kullanmış olması sebebiyle içerisinde çok zengin tarihi doku var 
Hatta çekirgeye doğru yol üzerindeki Atatürk Köşkünden daha zengin diyebilirim 




Akşamlar sakin geçer sanırsınız ama yok öyle bir dünya hem sıkılırız yahu napcaz yani oturup boş boş kutuya mı bakıcaz
ara ara kitapları kaplamaya devam ediyuorum bir süre sonra biteceklerine inanıyorum :)


Bir de okey oynuyoruz ara ara benim veledin okey, tavla, satranç, go, mangala,uno,monopoly  gibi damarları kabarıyor mecbur oynuyoruz anacım :) 
çok tatlı bir hırkaya başladım ama akşam ışığında güzel çıkmamış rengi :)


renk burda daha bir renk sanki 
şu kitapta da son sayfalardayım kitaba bayıldım siz okumuş muydunuz?





 

Yorumlar

  1. okey oynarken örgü mü ooo maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim oğlan çok hesap kitap yapıyo ben de sabırsızlık yapmamak için örgümü örüyorum 🤣

      Sil
  2. Fotoğraf çekmeye çalışırken yandan taşlarını görürler dikkat et :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of zaten hep bi sana okey geldi mi bahanesiyle bakma çabası hep bi hile hurda 🫣😁

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar