EYLÜL Yazıları serisi 10


 

10- Bloğunuzun başkaları tarafından okunduğunu bilmek size nasıl duygular yüklüyor?



mutlu oluyorum evvelden beri sanki komşum misafirliğe gelmiş gibi hissediyorum 

şu anki sosyal medya tüketim hızından çok çok öncesinden beridir buralardayım daha facebook yazılmamıştı o kadar eski :)

kendi bloğuna emek veren ve dürüstane duygularla bu mahallede dolaşan insanların / blog dostlarımın yazılarımı okuyor olması ve de izlenimlerini paylaşıyor olması beni mutlu ediyor 

elimden geldiğince ben de okuma listemi gezip tozup yorum bırakmaya çabalıyorum 

vakit bulmaya çalışıyorum 

bu sorunun diğer cevaplarını merak ettim bak :)

Yorumlar

  1. İyi ki burdasınız, görüşmesekte yazılarla, insanın önemsendiği bilmesi güzel bir duygu.

    YanıtlaSil
  2. Aynen çok seviniyorum blogum okununca, komşuların bloğunu okumakta çok güzel😍💓

    YanıtlaSil
  3. Blog yazarlığı benim bile hoşuma gitmeye başladı bağımlılık yapar mı diye düşünmeden edemiyorum 😊

    YanıtlaSil
  4. yorumlaşmak en güzeliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum sana deepcim hemen gelip okuyup yorum bırakıyorum :)

      Sil
  5. Her şehirde bir dost kapısı :) Blog sayesinde nerelere geldik en iyi biz biliriz...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar