EYLÜL Yazıları serisi 18 - Söylemekten kaçındığın kelimeler

  



18- Söylemekten kaçındığın kelimeler var mı?

Bu sorular gittikçe zorlaşıyor mu bana mı öyle geliyor sadece .
Ya da ben mi bana zor gelen yerinden duyuyorum kelimeleri 

mesela ben şunu söyleyemiyorum insanlara 
'sana güveniyorum '
bu cümleyi söyleyeceğim kadar güvenemiyorum kimseye 
herkes her an kaybolabilir ve de her an herşeyi yapoabilirlermiş gibi sürekli bir hazır hissetme halindeyim 
bu hoş bi duygu değil biliyor musunuz ?



 

Yorumlar

  1. Sorular gerçekten de zorlaştı :)

    YanıtlaSil
  2. aa yani akrabalara filan da mı güvenmiyoon :)

    YanıtlaSil
  3. Hem güvendiğimi hem de sevdiğimi kolay kolay söyleyemem. Önce güvenimi ve sevgimi haketmeleri gerektiğini düşünüyorum. Bunun içinde çabalarını görmem gerek.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar