Taslak Yazı buldum Neymiş Bakalım


Telefondan yazmayı sevmiyorum çünkü normal klavyeden daha hızlı yazabiliyorum ve de cümlenin tamamını aynı anda gördüğüm için de daha az anlam düşüklüğüne maruz kalıyor bloğum.
Ama bazen aklıma geliyor dur bir kaç fotoğrafı ekleyeyim diyorum sonra yazarım  mevzularını diyerek.
Sonuçta da yazıyı yazmayı unutuyorum ve fotoğraflar taslakta kalıyor :D



Kardeşimin kedisi kendisi kendisi devlet memuru olarak atandı ve giderken kedisinin ilk etapta yanında götüremedi çünkü o kadar sorumluluk sahibi ki aşıları eksikmiş :D
aniden gitmesi durumu gelişince kedi bize zorunlu misafir olarak kaldı 
çok uysal tatlış olmasına karşın alerjilerimiz ve de evdeki hayvan dostu olmayan her halıda yüzen minik lego parçaları ve kabloları ortalıkta elektronik aletler sebebiyle biraz hapis hayatı yaşadı bizde garibim 
ama her gün sabah ve akşam sevme oynama seansları ve ödül mamaları ile bir nebze olsun o kapana kısılmışlık hissinden kaçınabilmiştir diye umuyorum 
bu hafta başında geldi kardeşim aldı kedişini götürdü 
Kediyi tek başına uçakla yollamak 2bin iken yolcu ile beraber gidişinin yolcu bileti dahil 1200 olması komedisini yaşadık .



bu zinnie çiçeği geçen sene kendi kendine saçtığı tohumlardan çıktı renk kattı penceremizin önüne


Bu kitap bitmek üzere ara verdim kendsiine çünkü bazı bölümlerini oğluma okumak istiyorum her ne kadar ergenliğe girmemiş olsa da 
içerisindeki bakış açısını takdir ettim kelimelere dökemediğim doğruların tanımlanmış hali hoşuma gidiyor 
Hakkımızda hayırlısı diyelim ergenlik zor bir çağdayız...


Devlet okulu yarım gün olduğu için benimle ofise geliyor bir kaç saat sonra okula bırakıyorum oğlanı ve sonra ben iş çıkışı bekliyorum .
servis ücretleri çok pahalı yahu nasıl altından kalkıyor insanlar hiç bilemiyorum 
iş sürekli paraya dayanıyormuş gibi gelmeye başladı bana ve bu tip kısırdöngülerin sohbetleri balataladığına da inanıyorum 
ama arkadaşlar bunların dile getirilmesi gerek :) 
oğlanın okulda sadece 3 servis aracı görüyorum bu bir nebze iyi sanki yani geneli mahalleden çocuklar demek ama biz değiliz epey uzağız 
hakkımızda hayırlısı herşey gönlümüze uymuyor ki 
ama pahalı herşey :)

 

Yorumlar

  1. kedilere kadro vermiyorlar mıııı? onlara da asgari mama versinleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kedinin taze mama ve su hakkı inkar edilemez

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar