Değişik İşler


Aynı seride yazmak epey kolay yani bir soru var ve o soruyu düşünüp ama tam da o an aklından geçeni yazmak olarak ilerliyorum bu eylül temasında ama hayat buna bir de paralel yolda ilerliyor
birkaç bayrak sipariş almıştım bu arada onların çivilerini çaktım ama henüz saramadım bir türlü başlartına oturamadım hep bi başka işler daha bi önden gidiyor


pencereönü fesleğenlerimin arasına atmıştım bu çiçeğin tohumunu geçen yıl bir bahçe kenarından araklamıştım siz de denk gelirseniz üç beş tohum alın yayalım bu güzel çiçeğii herkes görsün bence ya çok tatlı değil mi :=)


gece ben çivi çakarken oğlanlar oturmuş hem sohbet edip hem de origami bir buket yaptılar 
biraz duruma sızlanıp kendime de bir tane çiçek yaptırıverdim 
eee ne demişler istiyosan dile getir armut piş ağzıma düş olmuyor hiç 





buketleri de güzel oldu hani :)

sitkom tadında oğlanların muhabbetleri dinlemek çok keyifli :)

hayat biraz düzene girdi sanki denklemde bir eksiğimiz kaldı o da on güne kadar takılır sisteme artık böyle zaman akıp geçer gelen geçiyor nasıl bir hayat akışı 
ama herkesin öyle değil mi zaten ne olursa olsun kalıcı hiç bir durum yok 
hep bir değişim hep bir akış hali var...

 

Yorumlar

  1. Buket gerçekten de çok güzel gözüküyor .

    Hayatta sabit hiçbir şey yok, sörf yapıyor gibiyiz :D

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Bayrağımızı çivilerle o kadar güzel nakşetmişsiniz ki, çok beğendim. Elinize ve emeğinize sağlıklar olsun. Sarması da tamamlanınca bayrağımızın daha da güzel olacağı aşikar.
    Bu Eylül yazıları fikri nereden doğdu, birkaç bloggerin sayfalarında hep sürekli görüyorum. Ancak, fikrin kaynağını bilemedim.

    Adını bilmediğimiz o çiçeği de çok beğendim. Daha sıfatıyla müşerref olmadığımız ne bitkiler ve hayvanat var değil mi? Bir çoğunu belgesellerde görüp öğreniyoruz.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlıcakla ve esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk eylül yazılarında fikrin çıktığı bloğu yazmıştım şimdi mobilden bulamadım adını altlarda kalmış, bayrak bitince de atarım yine, çiöeklere hep keşfetmek için bakıyotum tüm bitkilere ve hayvanlara doğa çok güzel yaradılmış

      Sil
  3. minik leylak rengi çiçekleri mi var. çok güzel rengi ivit :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar