EYLÜL Yazıları serisi 19 - Enerjinin sıfırlandığını anlarsan




 19- Enerjinin sıfırlandığını anlarsan ne yaparsın?


mesela ne oldu da enerjim sıfırlandı ona göre değişir 

Çok sevdiğim insanlardan birisi hiç beklmediğim bişiy yapıp enerjimin tükenmesine sebep olmuşsa denize gitmem gerek denize bakmam dalgaların rüzgarında o tuzu tatmam gerek ve evet işe yarıyor bu benim en azil durum kendimi şarj etme formülüm denizsiz bir yerde muhtemelen tükenir giderim çok net , 

Belki biraz da ağlarım bak duruma göre ama çoook uzun zamandır ağlamıyorum 

ağlamak bile tuhaf geliyor artık 

Belki yaşla alakalı artık herkesten herşeyi bekler bir halim var öyle şok olma durumuna kalmadı pek bişey belki de

onun dışında negatif insanlar ya da egoist vicdansız bazı insanlarla da yolum kesişiyor özelikle de işim münasebetiyle o durumlara da hobilerim iyi geliyor yeni bir iplik alıp bişey başlıyorum olursa olur olmassa anam söker divan örtüsü yapar beaaa amaan nolacak moduyla 

aaa bakın anacım geçen sene benden götürüğü bit tomar iple ne etmiş 


çok beğendim bunu rengarenk oh mis :) 
daha köydeki sedirler örülecek ben gene ip alayım :)

bişeyler üretmek bana enerji veriyor doğrusu 
çok çok duygusal bir çöküntüye sebep olmamışsa canımın canları diyeceğim kişiler üretmek çok iyi geliyor :)




Yorumlar

  1. doğru bak ağlamak da iyi gelir.

    YanıtlaSil
  2. Deep gibiyim bende. Uzun uzun uyurum. Sonra sakinleşmiş olarak hiçbir şey olmamış gibi devam ederim ama aklımın bir köşesindede bana yapılanı tutarım. Çünkü gün gelir devran döner sözü boşuna yok arkadaşım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar