EYLÜL Yazıları serisi 16 - alışamadığım

 




16- Dostoyevski "Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!" der. Sizin alışamadığınız bir şey var mı?


yok 



bak çok netim 


ama bu şöyle bir alışma değil 

amaaan boşver yaparlar amaaaan herkes yapıyor gibisinden değil

bana doğru gelmeyen şeye alışamıyorum ve insanların ya da ne kadar çok insanın bunu yapıyor olması veya bu yanlış olduğunu düşündüğüm şeyi yapıp ne kadar kazandıkları hiiiç umurumda olmuyor.

mesleki de olabilir çokça var hele mesleki mevzular 

beşeri ilişkilerde de çok var 

ve sanıyorum ki beni en çok yoranlar insan ilişkilerinde bence yanlış olduğunu adaletsizce hatta bencilce yaklaşıldığını düşündüğüm durumlar 

alışmak değil yalnızca varlıkları ile yoluma devam ediyorum bu da bir çeşit alışmak olabilir ama varlıklarını kabulllenmiyorum sadece varlıkları ile savaşmaya ömrümü harcamıyorum 

bugün biraz zihnim çok karmaşık uykusuzum ve daha bir sürü şey o sebeple yazım da karmaşıklaştı sanırım kusuruma bakmayın 

sevgiyle kalın canlarım 

 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar