EYLÜL Yazıları serisi 8 "bu insan"

 

8- Biri vardı değil mi "bu insan" olmanızı sağlayan kimdi o?


kimim ki ben ?

şu an oldum mu ki ?

herhangi bir olma haline yakın olduğuma dahi inanmıyorum 

ama olma yolunda ilerliyorum çok azimle olmasa da elimden geleni yaparak 

bu olma yolunda iken bir çok insan ile kesişen yollardan kendime pay biçip bunu kendim de uygulayabilirsem ne güzel olur dediğim bir çok katkı aldım kendime, almaya da devam edicem 

güzel insanlarla karşılaştıkça bizler de kendimizin en iyi formuna ulaşma yolunda ilerleyebilemeye devam :)

hayat kimseye yolunu kaybettirmesin inşallah 





sevgilerimle







Yorumlar

  1. Behiye Aksoy ne çok dinlerdim, annem çok sever sesini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. radyoda çok çıkardı sanki ,kara bir radyomuz vardı kocaman pilleri ile bahçeye yanımıza alırdım trt radyoyu çekerdi

      Sil
  2. senin kadar öğrenmeye açık insan elbette farklı bakış açıları ile kendini zenginleştirmeye devam edecektir. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah öyle olsun, öğrenmek güzel şey

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar