EYLÜL Yazıları serisi 24 - Nelere şükrediyorsun?

  


24- Nelere şükrediyorsun?
Sağlığıma en başta bu her ne kadar abuk sabuk alerjiler ve ağrılarla boğuşuyor olsam da çok şükür modundayım 
Oğlumun sağlığına bu da çok mühim 
Annemin sağlığı 
ya ben genel olarak sevdiğim tüm insanların sağlıkta ve afiyette olmasına şükrediyorum. sanırım tek tek herkesi yazmayayım :)
Sağlık olduktan sonra herşeyin bir şekilde bir çözüme ulaşacağına inanıyorum.
çok kazanmıyorum hele şu zamanın emek/para dengesizliğinde çok emek verdiğimi düşünmeye başladım 
ama terazimde yaptığım işin hakkının vermemek bana uymuyor dolayısıyla da bildiğimiz yoldan devam paradan şikayet edecek değilim ticaretten anlamıyorum zira :P
şöyle bildiğimiz gibi sağdan sağdan devam :)



sağlığınıza duacıyım blogcanlarım 

Yorumlar

  1. Sevdiğim yakınlarım benim için de öyle önemli ki . Bazen kendimi hiç düşünmemecesine kaptırıyorum. Bu kez bende oluşan rahatsızlıklar onları da üzüyor. Hayatın şaşırtan çıkmaz sokakları gibi.
    "Ama terazimde yaptığım işin hakkını vermemek bana uymuyor..." cümlenizi çok sevdim. Keşke böyle insanlar çoğalsa...
    Sağlıkla, sevgiyle

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun sana her zamaan :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Her şeyin başı sağlıktır. Bu noktada sağlığımız için her daim şükretmeliyiz. Şükür aynı zamanda nimetleri yerli yerince kullanmaktır. Yani israf etmeden nimetleri kullanmak da bir şükürdür.
    Selam ve saygılarımla birlikte şükreden kullarından olalım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar