EYLÜL Yazıları serisi 27 - Uyuyamadığın zaman ne düşünürsün


27- Uyuyamadığın zaman ne düşünürsün?

Çok saçma gelecek ama uyuyamadığımda göz kapaklarımın içini izlemeyi seviyorum 
bir ara bir yerde okumuştum gözlerimizi kapattığımızda gördüğümüz bazı şekiller vardır ya
göz kapağımız ve göz küremiz arasında yüzen protein ler belki toz zerrelerinin yansımalarından oluşan hayallerimizle başka alemler gibi olgunlaştığı bir dünya görürüz ya işte onları izlemeyi seviyorum :)
minik iplikçikler farklı şekiller bulutları pofuduk tavşanlara benzetmek gibi bazen fantastik bir hikaye bile çıkıyor onlardan 
bunları düşünmek beni bir çok gerçekten uzaklaştırıyor ve gerçeklerden uzaklaştığınızda uyuyabiliyoruz :)


 

Yorumlar

  1. evet mikroskopta bir şeyler izler gibi, bende severim çocukluktan kalma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluktan geliyor sanırım bende de ☺️🤗

      Sil
  2. Ne kadar güzel :)
    Hikayeleri merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke yazsak aslında başucu defteri şart sonra ucunu bırakıyor insan

      Sil
  3. Çok ilginç gerçekten bende elimde okuma yaptığım kitap ve ya telefon düşene kadar okurum saniyeler içinde uyurmusum çocuklarim diyor süper yok böyle bir şey diyerek kucaklarlar beni... yer değiştik ben onları kucaklardım artık onlar beni kucaklıyor 🥰çünkü kucağıma sigmiyorlar ama ben giderek kuculuyorum haliyle🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat başladığı yere dönüyor öyle ya da böyle ama ne kadar güzel ☺️🤗

      Sil
    2. Hayat başladığı yere dönüyor öyle ya da böyle ama ne kadar güzel ☺️🤗

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar