EYLÜL Yazıları serisi 2 Doğa mı ? Şehir mi?

 Öncelikle ben bu soruları Yüreğimin iklimi blogda okudum siz de küçük bi ziyarette bulunup tüm soruları alıp katılın eğleniriz hem şunun şurasında kaç kişiyiz değil mi bloglarda :)


2- Doğa mı ? Şehir mi? Neden?


Doğa insanıyım çok net. 

Doğa içinde güvenle yaşayıp aynı zamanda sevdiğim işi yapmaya oğluma insan gibi bir eğitim aldırmaya imkanım olsa inanın insan sesi olsun istemem evime yakın. 

Yabaniliğe bile razıyım hani doğa dediğim şey benim gözümde illa ki ıslah edilmiş çitlerle çevrilmiş olmak zorunda da değil

Bu yazıyı dün yazmaya başlamıştım tam bu noktada araya başka şeyler girmiş yarım bırakmışım bugün oğlumla İznik i gezdik ve tam da hayallerimdeki evi gördüm, yine de bulunduğum konumdan görünmesi de bir eksi 🤣🤣🤣 yaaani o kadar uzak olsun isterim insanoğlundan 🙃 bakın ekliyorum o evi




Yorumlar

  1. Doğa sevilmez mi? Biz de dün Yalova taraflarındaydık yani o yeşillik bambaşka, yeter ki gözümüz gibi koruyalım.

    YanıtlaSil
  2. orda arazi alın evi kendiniz yapın ayolcum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul buralara akmış zaten uçmuş doğal olarak evler ama ben göl insanı değilim sahil kenarında yürüken yüzünüze çarpan rüzgarın tuz kokusu deniz kokusunu aradım ben , koooca göl kandırılmış gibi hissedip durdum deniz gibi görünüyor ama değil :P

      Sil
  3. Dur kız, o kadar da gitme :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar