EYLÜL Yazıları serisi 26 - Canın yansa bile doğruyu söyler misin

   


26- Canın yansa bile doğruyu söyler misin?

söylerim ve bu konuda epey kaybım olmuştur geçmiş zamanlarda 
yalan söyleseniz o iş veya o kişi  hala hayatımda olabilirdi diyeceğim çok mevzu oldu 
çok iyi  maddi getirilerin başkalarında gördüğüm ve yaptıkları şeyleri bildiğimden içim sızlamadı benim yapmayacağım şeyler olduğundan .,
beni üzen kısmı durumun şurası 
doğru herkes için doğru olmalı veya doğrudan şaşıldığında herkesin vicdanına taş oturmalı 
bu insan ilişkilerinde de böyle 
çokça dost zannettiğim kişlerle konuştum şok şahsi olmasa da o dostumla özel paylaştığım bir konuyu başkasından duyduğumda o kişilerden uzaklaşırım 
evet etrafımda pek insan yok 
ama çok olması bu durumları çokça yaşamak anlamına geliyorsa varsın 3 kişi kalsın bence yeterli :)
soğuk bir karakter gibi ya da gaddarmışım gibi algılanmamışımdır umarım ya da öyle algılanmış olsam da çok önemi yok ben gerçeği biliyorum aslında sevdiğim değer verdiğim güvendiğim ve  bu güvenimi boşa çıkarmmaış herkes için canımı bile acımadan koyabiliyorum ortaya belki bu da sağlıklı bir insan ilişkisi değildir

 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar