EYLÜL Yazıları serisi 6 Şunu görmeden/yapmadan ölmek istemem

 


6- Şunu görmeden/yapmadan ölmek istemem, dediğiniz şey nedir?


birşeyler öğrenmek istiyorum aslında çok fazla şey öğrenmek istiyorum 

ama ahşap oyma ,naht,edirekari, kündekari...  çok istiyorum sağğlığım ve imkanlarım elverirse muhakkak öğrenmek istiyorum 


görmek istediğim yerler veya şeyler pek yok yani olmasa da olur bir çoğu 


huzurlu yarınlar bana yeterli sanırım görmek istedilerim kızmında :)


motorsiklet kullanmak istyiorum mesela bu sabah bu fikir parladı zihnimde hem ne ollacak ki :)



Yorumlar

  1. İnşallah isteklerine ulaşırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim umarım herkesin hakkında hayırlısı

      Sil
  2. Motosiklet iyiymiş ,hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaani bir aydınlanma geldi çocuk da büyüdü epey :D

      Sil
  3. sen motisiklet sürerken ahşap yaparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak şimdi meydan okumayı kabul edesim geldi hem daha 40 ım yaparım bence

      Sil
  4. Motora ben de çok hevesliydim lisedeyken. Sonra bisikletten düşünce iki tekerli hiçbir şeye binemiyorum. :D Hobilerin bazılarını duymamıştım daha önce bakayım. Öğrenmek çok güzel şey. Hiç bırakmamak lazım. Umarım tüm dilekleriniz gerçekleşir. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar