EYLÜL Yazıları serisi 1 kurtulamadığın alışkanlığın

 Öncelikle ben bu soruları Yüreğimin iklimi blogda okudum siz de küçük bi ziyarette bulunup tüm soruları alıp katılın eğleniriz hem şunun şurasında kaç kişiyiz değil mi bloglarda :)




1- Kurtulmak isteyip kurtulamadığın alışkanlığın var mı?



alışkanlıklarım zaman içerisinde çok değişiyor öyle bir alışkanlığa çok bağlılığım olmadı sanırım .

mesela Glutenden sonra şimdi gözümü şekere diktim şekersiz kahve tüketebildiğim halde çay içemiyorum bu sebeple şekeri bırakamıyorum 

kafeinle sorun yaşadım bir süre kahveyi bıraktım sonra kafeinsizine geri döndüm şimdi kafeinlisi de ortaya karışık ama dozunda 

kafein denen şeyin çoğu çok zararlı 


ama mesela çok sessiz ortamları sevmiyorum 

yani mesela araç kullanırken illa bir müzik olacak , ya kendi kontrolümde ya da sürekli radyoyu zaplıyorum bu da hoş değil yol hali ama illa fonda bir müzik olacak 

bazen baya serseriye bağlıyorum hatta bu konuda bunu hafifletmek lazım hiç hoş değil :P

mesela çok büyük bir harcama yaptıysam bu oğlum veya araba da olabilir hani zaten bana dair bişey hiç farketmez illa kendime de bişey alıcam bir kurşun kalem olur çok severim kurşun kalemleri , bir örgü ipi olur ama bana da bişey alacağım sanki onca çalışmam karşılığı bünyemden dışarı savrulmuş gibi hissediyorum.zira maaşımı ben emeğimin ve zamanımın karşılığı olarak görüyorum bu da bana dönmeli :P

saçma ama durum böyle :P

ufak tefek bir milyon takıntım alışkanlığım olduğuna inanırdım ama düşününce şimdi gelmedi bak , muhtemelen kurtulmak istediğim raddeye gelen her şeyden kurtulduğum içindir :P 


sevgiyle kalın blogcanlarım günde iki yazı mı vaaaaay bak sen bana 

beni gidi bennn :)


Yorumlar

  1. Katılım için sağol. Çayı 3 şekerli içerken yüksekokulda mutfak masarafından kısmak için şekersize bir başladım hala şekersiz içerim. Bir başla devamı gelir inan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benm de şekerle ilişkim bir dargın bir barışık modunda 🙈 uzun süre bırakıyorum sonra bir ara bir darlık gelior hani yakayım bi sigara der gibi atıyorum şekeri 🙈

      Sil
  2. gluten şeker kahve sarmalından çıkamıyon yaniii :)

    YanıtlaSil
  3. Güvenli sarmallar bilimdik limanlar deep cim 🤗🤗

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar