EYLÜL Yazıları serisi 22 - Fobin var mı

  



22-Fobin var mı?

yaklaşık 20 yıldır üzerinde çalıştığım bir fobim var epey aşama katettim belki prpofesyonel yardımla dahası da olurdu ama işte benden bu kadar .
Fobimin ne olduğuna gelirsek Su 
evet Su :)
Duşta boğulacakmış gibi hissetmekten halen kurtulamadım mesela
yaklaşık 25 yaşıma kadar iskeleye bile çıkamazdım ayaklarım titrer yere yığılırdım :) 
Evet evet denizi çok seviyorıum evet evet saaatlerce kıyısında oturup dalgaları da izlerdim ama işte o su olayı fena
2 kere yüzme kursuna gittim 
birincisinde ayağımı dahi havuza sokamadım 
sonrasında içeri girebildim ama panik atağımdan ancak ayakları sokabildim 
Oğlumdan sonra deniz kenarında daha çok zaman geçirmeye biraz biraz daha suyun içerisine girmeye başladım 
sırt üstü yüzebilsem de suyu gördüğüm anda kilitlenip kalmaya devam ediyorum ama bunun için de ömrümde yeterli zaman kalmıştır inşallah azimli insanım çünkü aşarım :)
Başka bildiğim fobim yoktur hiç bi hayvandan korkmam 
belki tiksinme diyeceğim ama o bile çoook çok nadir hatta aklıma gelmedi bile aaa geldi belki çıyan olabilir 
yine fobi değil de tiksinme ama çünkü yakalayıp öldürürdüm :P
sadece görmekten hoşlanmadığım 
sırf çocukluk travmaları bunlar hem su fobim de öyle
Sağolsun babamız suya atmıştı yüzelim diye üçte iki oran ile yüzdürdü çocuklarını o ayrı tabii :)

sevgiler canlar



Yorumlar

  1. çocuklukta bişi olmuş dicektim demek ki olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Ne varsa çocuklukta olanlardan geliyor zaten. Ben de tıssss olanı pc de telde bırak canlısını fotosunu dahi göremezdim. Senin gibi aşama kaydedip artık fotoların bazılarında korkmuyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar